Kako uskladiti ishranu i fizičku aktivnost?

Kraj leta i rana jesen su idealno doba da povratimo svoju izgubljenu kondiciju: vrućine više nema, a dan je dovoljno dug i prijatan za trčanje, vožnju bicikla ili jogu na nekom mirnom mestu u prirodi. Često se pitamo kako je najbolje da se hranimo ukoliko hoćemo da budemo fizički aktivni, jer znamo da su hrana i fizička aktivnost međusobno povezani.

Vrlo je važno da poslednji obrok bude najmanje sat vremena pre vežbanja, a idealno bi bilo da poslednji put nešto pojedemo sat i po do dva sata pre same aktivnosti. Naravno, pred vežbanje se preporučuju lagane užine, zato mi predlažemo da probate naš recept za mekane spirale sa sirom i slane štanglice. Neće vam praviti problem ni bavarske kiflice koje se prave sa mašću ili venčići sa šunkaricom, ukoliko želite da pojedete nešto što će vam dati energiju. Vežbe ne treba počinjati punog stomaka, ali nikako ne treba ih raditi ni gladan, jer fizički napor onda može imati
kontra-efekat. Kao moguća opcija tu su i lagane projice, idealne da utole glad, a da nam pritom ne padnu teško.

Važno je imati na umu da tokom fizičke aktivnosti gubimo šećer i da ga je potrebno nadoknaditi, naravno, u normalnim količinama. Kada su u pitanju dezerti, najlakši način da ne preteramo sa njima jeste da ih pravimo u obliku zalogajčića. Možete probati čokoladne keksiće, šarene kiflice sa kremom i mlečnom čokoladom ili slatke cvetiće sa čokoladom, gde sami možete odrediti svoju meru za slatki fil. Čokoladu možete dodati i u kokos kiflice, ali to već zavisi od vašeg ukusa – ovaj recept je savršen sa svim varijacijama. Sa druge strane, postoje i nešto malo manje slatki recepti, kao što su štanglice sa kokosom, za one koji nisu veliki ljubitelji slatkiša.

Nisu u pravu oni koji vam kažu da se morate odreći svojih omiljenih slatkih i slanih recepata da biste izgledali lepo. Tajna je samo u pravoj meri!

 

Povezano

Komentari

UKRASNA POGAČA
Želim primati newsletter

Na sajtu https://mesimozajedno.rs koristimo kolačiće za prijavu i objavljivanje sadržaja i analizu saobraćaja na sajtu . Više o kolačićima Ne prihvatam Prihvatam